در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، رییس‌ کل سازمان امور مالیاتی کشور و تعدادی از مدیران و کارکنان سازمان امور مالیاتی در معیت وزیرامور اقتصادی و دارایی با حضور در حرم امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند. به گزارش رسانه مالیاتی ایران، در این مراسم وزیر امور اقتصادی […]

در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، رییس‌ کل سازمان امور مالیاتی کشور و تعدادی از مدیران و کارکنان سازمان امور مالیاتی در معیت وزیرامور اقتصادی و دارایی با حضور در حرم امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، در این مراسم وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس‌ کل سازمان امور مالیاتی کشور و جمعی از مدیران و کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان امور مالیاتی کشور  با حضور در مرقد امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب به قرائت فاتحه پرداختند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره حضرت امام خمینی و شهدای انقلاب اظهار داشت: تکریم مودیان مالیاتی به عنوان پیش‌قراولان خط مقدم جبهه اقتصادی کشور گفتمان حاکم بر راهبردهای نظام مالیاتی در دوره تحولی جدید است.