مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت شعب این بانک برای کمک به ایجاد ارزش افزوده در مناطق کشور در تلاش هستند. محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی بازدید از شعب مرکزی، لیان بوشهر و گناوه اظهار داشت: همکاران شعب در خط مقدم ارائه خدمات بانکی به جامعه هدف و عموم مردم […]

مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت شعب این بانک برای کمک به ایجاد ارزش افزوده در مناطق کشور در تلاش هستند.

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی بازدید از شعب مرکزی، لیان بوشهر و گناوه اظهار داشت: همکاران شعب در خط مقدم ارائه خدمات بانکی به جامعه هدف و عموم مردم هستند، رضایت حداکثری مشتریان و تعاونگران وابسته به عملکرد همکاران شعب است، کار تیمی در میان همکاران و معرفی هدفمند خدمات و محصولات به مخاطبین طرحها می تواند در راستای اثربخشی و بهره‌وری واحدهای اجرایی بانک موثر واقع شود.
وی خاطر نشان کرد: بخش تعاون واجد مزیت های بالایی در اقتصاد است، همکاران بانک توسعه تعاون به عنوان مهمترین نهاد مالی بخش تعاون می توانند با تجهیز و تخصیص بهینه منابع به ایجاد ارزش افزوده و اشتغال در مناطق جغرافیایی متناظر با محل شعبه خود کمک کنند.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون روال منظمی را برای ارتقای سهم از بازار پولی و شبکه بانکی در پیش گرفته است، انضباط نقدینگی در بانک حاکم است و بانک با بهره گیری از روش‌های نوین تامین مالی و با تکیه بر جدیدترین فرآیندهای مهندسی مالی، علاوه بر بانکداری حضوری، برنامه ها و اقدامات متنوعی برای بانکداری دیجیتال و غیر حضوری به اجرا در می‌آورد.
این مقام بانکی تاکید کرد: نیازمند این هستیم برنامه های تجهیز منابع را در مقاطع مختلف زمانی دنبال نماییم، ضمن افزایش منابع ضرورت دارد ترکیب بهینه منابع سپرده ای نیز در تمامی شعب برقرار باشد، ارائه تسهیلات مناسب حمایتی و توسعه ای به جامعه هدف در صورتی میسر است که وزن منابع ارزان قیمت شعب بالاتر باشد.
شیخ حسینی گفت: مدیران بانک این اهتمام را دارند تا در مبحث افزایش سرمایه از ظرفیت های متنوع بودجه های سالیانه و برنامه هفتم، بهره مناسب را ببرند، همچنین مذاکرات و تعاملات با دستگاههای اقتصادی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز برقرار است، اعتقاد داریم ستاد بانک به ویژه در سطح مدیریتی نهایت پشتیبانی را از فعالیت شعب مد نظر داشته باشند.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون تصریح نمود: استان بوشهر دارای جایگاه ویژه اقتصادی، جغرافیایی و گردشگری است، این استان در بهترین جایگاه از لحاظ بازرگانی و ژئوپلیتیک است، عسلویه و کنگان قلب اقتصاد انرژی کشور هستند، سرمایه گذاری عظیمی در منطقه ویژه اقتصادی عسلویه صورت پذیرفته است و پتروشیمی فعال در منطقه نیز ارزش افزوده بالایی برای اقتصاد به ارمغان می‌آورند.
در این جلسه که با حضور تعدادی از مدیران ارشد ستادی بانک، مدیر شعب استان بوشهر و تعدادی از همکاران استان برگزار شد، روسای شعب مرکزی و لیان بوشهر و گناوه نیز در خصوص عملکرد شعبه و برنامه های پیش رو مطالبی را ارائه دادند. همچنین همکاران شعب نیز مشکلات ، مسائل و فرصت های پیرامونی شعب را با مدیر عامل در میان گذاشتند.