علی فرج‌زاده‌ها، مدیرکل فنی مهندسی سازمان تأمین‌اجتماعی در مراسم روز مهندس، از احداث حدود یک میلیون متر مربع سازه در سازمان تأمین‌اجتماعی طی هشت سال گذشته خبر داد و گفت: تمامی مراحل ساخت این ابنیه از اخذ مجوز تا طراحی نقشه و ساخت و تحویل در هشت سال انجام شده که حجم بسیار زیادی است. […]

علی فرج‌زاده‌ها، مدیرکل فنی مهندسی سازمان تأمین‌اجتماعی در مراسم روز مهندس، از احداث حدود یک میلیون متر مربع سازه در سازمان تأمین‌اجتماعی طی هشت سال گذشته خبر داد و گفت: تمامی مراحل ساخت این ابنیه از اخذ مجوز تا طراحی نقشه و ساخت و تحویل در هشت سال انجام شده که حجم بسیار زیادی است. حدود ۷۰ درصد این عملکرد مربوط به مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی است که خدمات درمانی رایگان به بازنشستگان و بیمه‌شدگان محترم ارائه می‌کنند و ۳۰ درصد دیگر مربوط به بخشهای اداری و رفاهی است.

به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیرکل فنی مهندسی سازمان تأمین‌اجتماعی در آیین گرامی‌داشت روز مهندس، در جمع مهندسان سازمان تأمین‌اجتماعی، ضمن تبریک نیمه شعبان و تولد حضرت حجت ابن الحسن (عج)، روز مهندس را به تمامی مهندسان این سازمان تبریک گرفت و افزود: روز پنجم اسفند ماه، زادروز دانشمند، ریاضی‌دان، منجم و هندسه‌دان بزرگ، خواجه نصیرالدین توسی است که در چنین روزی، در پنجم اسفندماه سال ۵۹۷ هجری قمری در شهر توس، دیده به جهان گشود و مسیر پر افتخاری را در عمر پربرکت ۷۵ ساله خود، طی کرد. 
مهندس علی فرج‌زاده‌ها افزود: از این رو، در اوایل دهه هفتاد خورشیدی در تقویم رسمی کشورمان، زادروز این دانشمند بزرگ، که در علوم ریاضی و هندسه سرآمد زمانه خود بود، به درستی به نام روز مهندس نامگذاری شد. به این مناسبت در چنین روزی، در تمامی حوزه‌های مهندسی کشورمان مراسمی برگزار می شود و از این رو، ما نیز این روز بزرگ و خاص را خدمت همکاران محترم در حوزه فنی و مهندسی و عمران سازمان تأمین‌اجتماعی تبریک ویژه عرض می‌کنیم. امیدواریم در سازمان تأمین‌اجتماعی و نظام مقدس جمهوری اسلامی مهندسی واقعی باشیم و بتوانیم با استفاده از علم روز و تخصص خودمان به بیمه‌شدگان و بازنشستگان محترم سازمان تأمین‌اجتماعی خدمت کنیم.
مدیرکل فنی مهندسی سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: در بازه هشت ساله گذشته، برای ساخت و ساز حدود یک میلیون متر مربع سازه در سازمان تأمین‌اجتماعی، مجوزهای مورد نیاز اخذ و طراحی‌ها انجام شد و پروژه‌ها اجرا و تکمیل و تحویل شد. در حوزه صنعت ساختمان، احداث حدود یک میلیون متر مربع سازه، عدد قابل توجهی است که بتوان این حجم از ساخت و ساز را در چنین بازه زمانی، از ابتدا تا انتها شروع کنیم و بسازیم و پشتیبانی کنیم و تحویل بدهیم. حدود ۷۰ درصد این عملکرد مربوط به مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی است که خدمات درمانی رایگان به بازنشستگان و بیمه‌شدگان محترم ارائه می‌کنند و ۳۰ درصد دیگر مربوط به بخشهای اداری و رفاهی است.
در بخش دیگری از مراسم روز مهندس در سازمان تأمین‌اجتماعی، مهندسان حاضر به طرح مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند. در انتهای این مراسم از مهندسان برگزیده با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.