مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از شعب مرکزی ، زهک، پایانه مرزی میلک و شعبه امام خمینی (ره) زابل که با هدف نظارت و کنترل نحوه سرویس دهی به مشتریان در روزهای پایانی سال صورت گرفت، ضمن گفت و گوی صمیمانه با کارکنان و مشتریان، خواستار شتاب بخشی و تقویت جذب منابع جدید در […]

مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از شعب مرکزی ، زهک، پایانه مرزی میلک و شعبه امام خمینی (ره) زابل که با هدف نظارت و کنترل نحوه سرویس دهی به مشتریان در روزهای پایانی سال صورت گرفت، ضمن گفت و گوی صمیمانه با کارکنان و مشتریان، خواستار شتاب بخشی و تقویت جذب منابع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش در بانک شد.

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این بازدیدها ضمن تقدیر از تلاش بی وقفه کارکنان این شعب، از نزدیک در جریان فعالیت و روند خدمت رسانی به مشتریان این شعب قرار گرفت و همچنین تدابیر لازم برای رفع مسائل مطرح شده و ارتقای وضعیت این شعبه را ارائه کرد.

وی با اشاره به ایجاد رویکردهای نوین در بانک ملی ایران گفت: تغییر رویکرد در این بانک موجب شده اجرای بانکداری جامع، به عنوان یکی از اولویت های مهم بانک، در دستور کار قرار گیرد.

دکتر نجارزاده در این دیدار بر سرعت بخشی ارائه خدمات بهینه در حوزه بانکداری خرد به مشتریان تاکید کرد و افزود:همه شعب  باید برای تکمیل زنجیره ارزش در بانک ، شتاب بخشی بمنظور جذب منابع جدید و ارتقای سطح خدمات به مشتریان تلاش کنند .

وی ارائه خدمات مطلوب و بهینه در استان سیستان و بلوچستان را در بخش های پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و خوداشتغالی مطلوب توصیف کرد و اظهارداشت: خدمات دهی بانک ملی ایران باید  در استان به صورت ملموس و تاثیرگذار باشد.

نجارزاده در پایان ضمن تقدیر از همت و تلاش بی ‌وقفه همکاران به ویژه در روزهای پایانی سال، بر ضرورت ارتباط موثر کارکنان با مشتریان تاکید کرد و خواستار توجه حداکثری برای ایجاد رضایت مشتریان در این ایام شد.

لازم به ذکر است، در این سفر محمود شایان از اعضای هیات مدیره، دکتر نجارزاده را همراهی می کرد.

گفتنی است عباس علی کیخوایی رئیس اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب در شاخصه های مختلف  و تشریح نیازهای هر شعبه پرداخت و در پایان همکاران شعب نیز دیدگاه ها و نظرات خود را در امور بانکی مطرح و مدیریت عامل بانک رهنمودهای لازم را برای رفع مسائل این شعب و ارتقای عملکرد آنها ارائه کرد