مدیرعامل و کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو با حضور پرشور در پای صندوق‌ سیار مستقر در این شرکت، آرای خود را به صندوق انداختند. به نقل از ایکوپرس- علیمردان عظیمی به همراه جمعی از مدیران و کارکنانی که در روز تعطیل جمعه در محل کار حضور داشتند، دوشادوش مردم سربلند ایران در اقصا نقاط کشور، رای […]

مدیرعامل و کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو با حضور پرشور در پای صندوق‌ سیار مستقر در این شرکت، آرای خود را به صندوق انداختند.

به نقل از ایکوپرس- علیمردان عظیمی به همراه جمعی از مدیران و کارکنانی که در روز تعطیل جمعه در محل کار حضور داشتند، دوشادوش مردم سربلند ایران در اقصا نقاط کشور، رای خود را برای سیزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، به صندوق انداختند.
مدیرعامل ایران‌خودرو ضمن قدردانی از کارکنان این گروه صنعتی برای حضور مسوولانه و متعهدانه در انتخابات، شرکت در انتخابات را اولین حق جامعه برای تعیین سرنوشت خود دانست و اظهار کرد: در تمامی اسناد حقوق بشری نیز تعیین سرنوشت به عنوان اولین حق بشر شناخته شده و این حق باید توسط مردم به‌جای آورده شود.
وی ادامه داد: هر فردی که برای کشور، امنیت و قوانین و مقررات و از همه مهم‌تر آینده فرزندانش اهمیت قائل است باید در این انتخابات شرکت و در تعیین سرنوشت سیاسی و اقتصادی کشور مشارکت کند.
عظیمی خواستار حضور همه مردم شریف ایران و کارکنان زحمتکش گروه صنعتی ایران‌خودرو در این حماسه شد و گفت: شرکت در انتخابات سبب افزایش امنیت کشور می‌شود و انتخاب افراد اصلح زمینه‌ساز تغییرات اساسی در ساختار اقتصادی کشور و حل مشکلات خواهد شد.
گفتنی است، با توجه به مشارکت گسترده کارکنان ایران خودرو، برای سرعت بخشیدن به رای گیری دومین صندوق سیار رای نیز در این شرکت مستقر شد.