امیر ولدخانی مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران به خبرنگار ما گفت : قدمت فعالیت های زیست محیطی ذوب آهن اصفهان به سال های احداث این کارخانه باز می گردد. بحمدا… پروژه های زیست محیطی موفقی با تکیه بر توان داخل و نیروی انسانی […]

امیر ولدخانی مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران به خبرنگار ما گفت : قدمت فعالیت های زیست محیطی ذوب آهن اصفهان به سال های احداث این کارخانه باز می گردد. بحمدا… پروژه های زیست محیطی موفقی با تکیه بر توان داخل و نیروی انسانی توانمند این مجتمع عظیم صنعتی که در کشور بی نظیر محسوب می شود، پیاده سازی شده است.

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو افزود : با توجه به تولید ریل در ذوب آهن اصفهان و مزایایی بسیار زیادی که این محصول ارزش افزا دارد لذا نیاز است مسئولین از این تولید استراتژیک حمایت خاص داشته باشند. به عنوان مثال استفاده از ریل این مجتمع عظیم صنعتی در خط مترو کلان شهر تهران تسریع در تردد ایمن هموطنان، کاهش آلایندگی ناشی از منابع متحرک (خودروها) و همچنین گشودن شدن گره های ترافیکی شهر دارد.

ریل و تیرآهن بال پهن نماد محصول سبز

وی تصریح کرد : ذوب آهن اصفهان در راستای مسئولیت های اجتماعی اقدامات بسیار خوبی را در جامعه پیرامون، استان اصفهان و کشور عزیزمان انجام داده است و ریل و تیرآهن بال این شرکت از محصولات سبز این مجتمع عظیم صنعتی به شمار می روند.

ذوب آهن اصفهان نگین درخشانی در احاطه فضای سبز

ولدخانی اظهار داشت : بزرگترین جنگل دشت کاشت کشور در ذوب آهن اصفهان احداث شده است و گویی این مجتمع عظیم صنعتی همچون نگینی درخشان در احاطه این فضای سبز قرار دارد.

وی بیان کرد : ذوب آهن اصفهان در بخش تامین مواد اولیه از معادن مختلف نیز آنالیز محصولات را به صورتی برنامه ریزی دارد که کمترین آلایندگی در بخش هوا ایجاد شود همچنین عمدتاً  از طریق استفاده از خطوط ریلی، مواد اولیه را به کارخانه منتقل می کند که این موضوع در کاهش ترافیک و آلایندگی هوا بسیار موثر می باشد.

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو گفت :  اجرای کلان پروژه های زیست محیطی به حمایت های مالی ویژه ای نیاز دارد و لذا صندوق حمایت از محیط زیست با پشتیبانی از صنایع بزرگ مانند ذوب آهن اصفهان در راستای تسریع و تسهیل در این پروژه ها نقش تعیین کننده ای دارد. برچسب ها : ایمیدرو , تامین مواد اولیه , ذوب آهن , ذوب آهن اصفهان , صنایع بزرگ , محیط زیست , مسئولیت های اجتماعی , مواد اولیه