مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان اموال تملیکی گفت: حراج های خرده فروشی سازمان اموال تملیکی در سال ۱۴۰۳ از ۱۸ فروردین ماه آغاز می شود. حراج لوازم خانگی و سایر کالاهای اساسی ازسوی سازمان اموال تملیکی از روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ آغاز می شود. این خبری است که حسن خالقی، مدیر سامانه حراج […]

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان اموال تملیکی گفت: حراج های خرده فروشی سازمان اموال تملیکی در سال ۱۴۰۳ از ۱۸ فروردین ماه آغاز می شود.

حراج لوازم خانگی و سایر کالاهای اساسی ازسوی سازمان اموال تملیکی از روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ آغاز می شود. این خبری است که حسن خالقی، مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد.

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه قرار است از هفته آینده حراج لوازم خانگی و سایر کالاهای اساسی ازسوی این سازمان آغاز شود، گفت: طبق برنامه زمان بندی حراج ها، قرار است حراج لوازم خانگی و سایر کالاهای اساسی به صورت هفتگی برگزار شود.

به گفته خالقی، طی نامه ای از مدیران و سرپرستان ادارات کل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان های سراسر کشور خواسته شده موردهای حراج خود را از شنبه تا سه شنبه هر هفته برای ستاد (کارتابل مقام تشخیص) ارسال تا موارد حراج در روزهای پایانی هفته بررسی و جهت ارسال به سامانه ستاد برای هفته بعد اقدام شود.

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان اموال تملیکی در مورد کالاهایی که قرار است به حراج گذاشته شود، گفت: در این حراج کالاهای اساسی شامل لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی، گرمایشی و… به فروش خواهد رسید.خالقی ادامه داد: نخستین مرحله حراج کالاها، از روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ آغاز می شود و استان ها از روز ۱۴ لغایت ۱۸ فروردین فرصت دارند کالاهای حراجی خود را به ستاد این سازمان اعلام کنند.

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان اموال تملیکی در مورد سایت حراج خرده فروشی کالاها گفت: سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی برای عرضه کالاها فعال هستند.خالقی در پایان خاطرنشان کرد: با جمع بندی کالاهای استان ها، کالاها از روز شنبه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir برای بازدید عموم در دسترس قرار می گیرد.