ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE به تازگی در گواهی TENAA لیست شده و بخشی از مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفت.۱۴۰۳/۱/۱۳ براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مدیر ارشد بازاریابی برند ریلمی به تازگی تایید کرده که میان‌رده جدید این برند موسوم به ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE هفته آینده معرفی می‌شود. به علاوه، ریلمی […]

ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE به تازگی در گواهی TENAA لیست شده و بخشی از مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفت.۱۴۰۳/۱/۱۳

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مدیر ارشد بازاریابی برند ریلمی به تازگی تایید کرده که میان‌رده جدید این برند موسوم به ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE هفته آینده معرفی می‌شود. به علاوه، ریلمی اعلام کرده که این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه مجهز می‌شود.

تصاویر و مشخصات فنی ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE همچنین در گواهی چینی TENAA لیست شده که یک گواهی ضروری برای عرضه گوشی در بازار چین است. 

تصاویر ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE که در گواهی مذکور قرار گرفته طراحی گوشی را از همه زوایا نشان می‌دهند. همچنین این گواهی بار دیگر تایید می‌کند که گوشی موردانتظار ریلمی با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه عرضه خواهد شد. 

پنل جلویی ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE میزبان نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی امولد با رزولوشن تصویر ۱٫۵ خواهد بود که توسط شرکت BOE ساخته می‌شود. در حالت دستی، روشنایی نمایشگر با ۱۰۰۰ نیت می‌رسد و در صورت فعال‌سازی حالت خودکار، روشنایی برابر با ۱۶۰۰ نیتی خواهد بود. با پخش محتوای HDR، روشنایی به میزان قابل توجه ۶۰۰۰ نیت افزایش پیدا خواهد کرد. 

ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE با اندروید ۱۴ در دسترس قرار می‌گیرد و با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت عرضه می‌شود. منبع تغذیه گوشی نیز باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی خواهد بود. این گوشی همچنین به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال مجهز می‌شود.

برخی از گزارش‌ها تایید کرده‌اند که ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE با نام ریلمی جی‌تی ۶ برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود در طی روزهای پیش‌رو زمان دقیق رونمایی از این گوشی مشخص شود.