به منظور ارائه راهکارهای اثر بخش برای بهبود فضای تولید، سازو کار های ارتقای فضای رقابتی و ارتقای بازار فروش، نشست کمیته تولید در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برگزار شد. به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، نشست کمیته تولید با حضور مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت، علی یقطین، رییس هیات مدیره […]

به منظور ارائه راهکارهای اثر بخش برای بهبود فضای تولید، سازو کار های ارتقای فضای رقابتی و ارتقای بازار فروش، نشست کمیته تولید در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برگزار شد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، نشست کمیته تولید با حضور مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت، علی یقطین، رییس هیات مدیره و جمعی از معاونان، مدیران و مشاوران شرکت در محل هتل نیکان شهرستان بافق برگزار شد.

در این نشست ، مشکلات و مسائل پیش روی تولید مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهایی برای بهبود فضای تولید ارائه شد.

مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در حاشیه این نشست گفت: ما در شرایط اقتصادی سختی قرار داریم بنابراین طبیعی است که شرکت با مشکلات مالی متعددی رو به رو باشد.

وی افزود: برای مدیریت مشکلات مالی و افزایش تولید، نشستی با حضور مدیران و معاونان برگزار شده تا موانع پیش روی تولید شناسایی شده و برای حل آن و حداکثر کردن میزان تولید راهکار ارائه شود.

حمیدیان با اشاره به طرح پیشنهادات مختلف برای افزایش تولید گفت: یکی از پیشنهادات، خرید کنسانتره برای کارخانه گندله بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت. به طور حتم اگر بتوانیم استقلال نسبی در هر بخش از معدن ایجاد کنیم در مسیر بهینه کار کردن قدم برداشته ایم.

 وی با بیان اینکه مذاکراتی هم با عرضه کنندگان سنگ خرد و فلات مرکزی برای خرید سنگ داشته ایم اضافه کرد: امسال حدود ۳ میلیون تن سنگ خریداری می شود.

حمیدیان اظهار امیدواری کرد که بتوانیم با برنامه ریزی های انجام شده تولید حداکثری را در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران داشته باشیم.

وی اشاره ای هم به نشست با مدیران شهرستان بافق برای پیگیری خوراک شرکت سنگ آهن کرد و گفت: در این نشست مشکلات کوتاه مدت و بلند مدت شرکت مورد بررسی قرار گرفت و قرار بر این شد که هماهنگی های لازم برای پیگیری مشکلات انجام شود. موضوع چاه گز نیز در این نشست مطرح شد و با پیگیری مسوولان سعی داریم این معدن را نیز به نتیجه برسانیم.

حمیدیان در خصوص جلسه استانداری پیرامون مسئله فاضلاب شهری یزد نیز گفت: در این جلسه مقرر شد کمیته ای سه جانبه با حضور شرکت سنگ آهن مرکزی، آب و فاضلاب استان یزد و بخش خصوصی تشکیل شده و جمع بندی لازم برای انجام مراحل آتی ارائه شود.

وی افزود: معاونت عمرانی استانداری یزد متولی موضوع فاضلاب شده است و با ورود بخش خصوصی و اضافه شدن سرمایه جدید روند اجرای این پروژه سرعت خواهد گرفت