مدیر عامل بانک توسعه تعاون با حضور در شهرک صنعتی توس از فعالیت های گروه کارخانجات زمرد مشهد بازدید و با مدیران این مجموعه بزرگ تولیدی دیدار و گفت و گو کرد. محمد شیخ حسینی گفت: بانک توسعه تعاون سبد کاملی از محصولات و خدمات مالی قابل ارائه برای واحدهای تولیدی در نظر گرفته است […]

مدیر عامل بانک توسعه تعاون با حضور در شهرک صنعتی توس از فعالیت های گروه کارخانجات زمرد مشهد بازدید و با مدیران این مجموعه بزرگ تولیدی دیدار و گفت و گو کرد.

محمد شیخ حسینی گفت: بانک توسعه تعاون سبد کاملی از محصولات و خدمات مالی قابل ارائه برای واحدهای تولیدی در نظر گرفته است و گروه کارخانجات زمرد مشهد از تمام خدمات و محصولات بانک استفاده کرده است.
وی ادامه داد:از ابتدای تعامل بانک با گروه زمرد مشهد ۴۸۱۷ میلیارد ریال تسهیلات در قالب های مختلف به این مجموعه بزرگ تولیدی و صنعتی پرداخت شده است.
شیخ حسینی تاکید کرد: تعامل و همکاری بانک توسعه تعاون با گروه کارخانجات زمرد مشهد جزو موفق ترین نمونه ها در نظام بانکی کشور است.
این مقام ارشد نظام بانکی اظهار کرد: بانک توسعه تعاون همچنین ۵۵ میلیون یورو خدمات ارزی به این واحد صنعتی ارائه داده است.
به گفته مدیر عامل بانک توسعه تعاون، میزان ضمانت نامه صادره برای گروه کارخانجات زمرد مشهد ۳۳۷ میلیارد ریال بوده است.
شیخ حسینی با بیان اینکه سطح همکاری های بانک و گروه کارخانجات زمرد مشهد در حال افزایش است،گفت: بانک توسعه تعاون به واسطه راهبرد توسعه ای و اشتغالزایی در طرح توسعه واحدهای رنگرزی و ریسندگی این مجموعه به میزان ۶۰ درصد مشارکت خواهد کرد.
وی اعلام کرد:مشارکت ۷۰۰ میلیاردی بانک توسعه تعاون در راستای جهش تولید با مشارکت مردم است، چرا که هم افزایش تولید و هم افزایش اشتغال را در این طرح شاهد هستیم.
شیخ حسینی گفت:در گروه کارخانجات زمرد مشهد بیش از ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول هستند و با راه اندازی طرح توسعه این میزان افزایش خواهد یافت.
وی تاکید کرد:همکاری بانک توسعه تعاون با تولیدکنندگان موفق موجب ارتقای اقتصاد کشور خواهد شد.