غرفه گروه پتروپارس در نخستین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با استقبال گروه های مختلف کارفرمایی و پیمانکاری همراه بود. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس، محمد حامل دبیرکل مجمع صادر کنندگان گاز(JECF)،مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، مهندس مهدی […]

غرفه گروه پتروپارس در نخستین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با استقبال گروه های مختلف کارفرمایی و پیمانکاری همراه بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس، محمد حامل دبیرکل مجمع صادر کنندگان گاز(JECF)،مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، مهندس مهدی علی مددی معاون وزیر در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، مهندس محمدحسین متجلی مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، علیرضا مهدی زاده مدیر عامل شرکت فلات قاره، مهندس مهدی حیدری مدیرعامل نفت مناطق مرکزی و جمع زیادی از مدیران بخش های دولتی و خصوصی نفت و گاز از بازدیدکنندگان غرفه پتروپارس بودند که در ملاقات با دکتر علیخانی مدیرعامل گروه پتروپارس درخصوص مسایل مورد علاقه طرفین بحث و تبادل نظر کردند.               
در بخشی دیگر از برنامه امروز غرفه پتروپارس، کارفرمایان و پیمانکاران برخی پروژه های گروه پتروپارس، با مدیران پروژه ها و مدیران عامل شرکت های گروه نشست های تخصصی برگزار کرده و در زمینه تامین و تجهیز ملزومات پروژه ها و نیز برنامه ریزی جهت تسریع در روند عملیاتی شدن آن به تبادل نظر پرداختند.               
جمعی از کارشناسان شرکت های مختلف پیمانکاری نیز با حضور در بخش های مختلف غرفه گروه پتروپارس با کارشناسان حوزه های تخصصی پروژه های گروه پتروپارس نشست های تخصصی برپا کردند.               
گفتنی است بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و شرکت پتروپارس در غرفه ۸ و ۹ میزبان مراجعه کنندگان خواهد بود