از کنار کوره داغ با قدم هایی استوار به استقبال شان می رود. پسر کوچکش را در آغوش می کشد و بر دستان پدر و مادر بوسه می زند. امروز روز اوست روز مردی که نان حلال، بازوانش را نیرومند و وجودش را ارزشمند کرده است و چرخ صنعت با همت والای اوست که به […]

از کنار کوره داغ با قدم هایی استوار به استقبال شان می رود. پسر کوچکش را در آغوش می کشد و بر دستان پدر و مادر بوسه می زند. امروز روز اوست روز مردی که نان حلال، بازوانش را نیرومند و وجودش را ارزشمند کرده است و چرخ صنعت با همت والای اوست که به گردش در می آید.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، روز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ماه) همزمان با روز کار و کارگر ، روابط عمومی شرکت با ترتیب دادن مراسمی از کارگران نمونه مجموعه خود تقدیر و قدردانی کرد. حضور خانواده کارگران منتخب در محل کار آن ها، نقطه عطف این مراسم بود. مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به همراه  امام جمعه ، فرماندار شهرستان بافق ، ریاست دادگستری،  دادستان، رئیس اداره کار بافق ،اعضای شورای شهر،جمعی از معاونان و مدیران شرکت و شورای کارگری نیز در این مراسم حضور داشتند و با اهدای گل و  تقدیرنامه از این کارگران تجلیل به عمل آوردند.
یکی از کارگران نمونه واحد گندله سازی که از دیدن خانواده اش بسیار شگفت زده شده است می گوید: فکر نمی کردم هیچ وقت در این بلندی در کنار کوره بتوانم پسر کوچکم را در آغوش بگیرم و در کنار پدر و مادر و همسرم باشم. امروز شیرین ترین و قشنگ ترین روز کاری ام است.
کارگر نمونه دیگری که در بخش فراوری مشغول به کار است درباره شیرین ترین روز کاری اش می گوید: وقتی به سلامت به خانه بر می گردیم و نان حلال برای خانواده می بریم می شود شیرینی کارمان. امروز هم روز شیرینی برایم شد که بچه ها را در کنار خودم می بینم.
او که در یکی از سخت‌ترین بخش های شرکت فعالیت می کند در ادامه می گوید: از نظر ایمنی و سلامت مشکلی نداریم ولی امیدواریم اینگونه بازدیدها بیشتر باشد و پای صحبت ما هم بنشینند.
کارگر دیگری که در بخش آتشباری فعال است هم عملکرد مدیران شرکت را عالی می داند و می گوید: خدا را شکر که از نظر ایمنی هیچ مشکلی نداریم تنها خواسته مان از مدیریت این است که مزایای کارگران بخش های سخت را بالاتر ببرند تا دل کارگر به کار سختی که انجام می دهد گرمتر شود.
پیشرفت های شرکت سنگ آهن نتیجه تلاش کارگران است حجت الاسلام عباس حسینی، امام جمعه شهرستان بافق نیز مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران را در روز کارگر همراهی می کند. او پیشرفت های شرکت سنگ آهن را نتیجه تلاش کارگران می داند و می گوید: اگر ما هوای کارگر را داشته باشیم و قدر تلاش های او را بدانیم دل کارگر شاد می شود و آرامش و شادی او منتج به آرامش شرکت و آرامش کل شهرستان خواهد شد.
شرکت سنگ آهن همیشه هوای کارگر را داشته اما اگر بیش از پیش دغدغه ها و خواسته های به حق آن ها را ببیند و برای محقق کردن آن گام بردارد به طور حتم آرامش بیشتر و رونق بیشتری در شهرستان خواهیم داشت.
ارتقا رفاه کارگران در دستور کار است. مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران نیز ضمن تبریک این روز به کارگران شرکت و قدردانی از زحمات آن ها می گوید: به همه شما عزیزان خدا قوت می گویم و امیدوارم که در این سال که سال جهش تولید است شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران باشیم.
وی به برنامه های متعدد و مفصلی که تاکنون برای پرسنل شریف شرکت داشته اشاره می کند و می گوید: علاوه بر مزایای که در این دو سال به پرسنل شرکت تخصیص یافته است مانند: فوق العاده بدی آب و هوا ، تعطیل کاری،  جمعه کاری ، حق آتشباری ،افزایش میزان سختی کاری، تغییرات بیمه ای و…. یکسری آیتم هایی دیگر هم در دستور کار است تا رفاه حال کارگران تامین شود.

حمیدیان اظهار امیدواری کرد که با همت ، تلاش و همدلی همه کارگران، آینده درخشانی برای شرکت و به تبع آن شهرستان بافق ترسیم شود.