جامع خبر(جامع نیوز): اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در راستای تحقق عدالت آموزشی و کمک به تسهیل فرآیندهای آموزش آنلاین، مطابق با سیاست‌های ابلاغی دولت سیزدهم به‌دنبال تعاملات صورت گرفتۀ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت آموزش و پرورش، اینترنت مصرفی سامانۀ شاد (اینترنت‌ پرسرعت همراه و ثابت)، را برای تمامی مشترکان خود […]

جامع خبر(جامع نیوز): اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در راستای تحقق عدالت آموزشی و کمک به تسهیل فرآیندهای آموزش آنلاین، مطابق با سیاست‌های ابلاغی دولت سیزدهم به‌دنبال تعاملات صورت گرفتۀ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت آموزش و پرورش، اینترنت مصرفی سامانۀ شاد (اینترنت‌ پرسرعت همراه و ثابت)، را برای تمامی مشترکان خود رایگان کرد.
🔸 مشترکان ایرانسل می‌توانند از بامداد ۱ مهرماه ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی، بدون نیاز به تهیۀ بستۀ دیتا، به سامانۀ شاد دسترسی داشته باشند. اینترنت مصرفی این سامانه، در هنگام استفاده، برای تمامی کاربران رایگان است.
🔸 اولین اپراتور ارائه دهندۀ نسل پنج تلفن همراه در ایران، همزمان با فصل جدید آموزش، طرح رایگان «دانا پلاس» را نیز برای مشترکان خود فعال کرده است.
🔸 والدین دانش‌آموزانی که نیاز به تهیه سیم‌کارت آموزشی دارند می‌توانند از «سیم‌کارت کوشا»ی ایرانسل استفاده کنند. تهیۀ این سیم‌کارت، صرفاً از طریق مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل (shop.irancell.ir) امکان‌پذیر است.