جامع نیوز:مدیرعامل برج میلاد با اشاره به اینکه بزرگترین سفره هفت‌سین کشور در برج میلاد پهن می‌شود، گفت: در ایام نوروز امسال ۲۵۰هزار نفر از برج میلاد بازدید می‌کنند. به گزارش جامع نیوزفرزاد هوشیار در نشستی خبری درباره جشنواره نوروزی برج میلاد اظهار داشت: برج میلاد تهران به عنوان یک برج کاملا ایرانی توسط مهندسین […]

جامع نیوز:مدیرعامل برج میلاد با اشاره به اینکه بزرگترین سفره هفت‌سین کشور در برج میلاد پهن می‌شود، گفت: در ایام نوروز امسال ۲۵۰هزار نفر از برج میلاد بازدید می‌کنند.

به گزارش جامع نیوزفرزاد هوشیار در نشستی خبری درباره جشنواره نوروزی برج میلاد اظهار داشت: برج میلاد تهران به عنوان یک برج کاملا ایرانی توسط مهندسین ساخته شده و یک افتخار ملی است.

وی ادامه داد: برج میلاد به عنوان یادمان ملی ایرانیان و تهران مدرن، روزانه بیش از ۲ هزار نفر بازدیدکننده دارد که بیش از ۲۰ درصد آنها گردشگران خارجی هستند.

هوشیار خاطر نشان کرد: سال گذشته در ایام نوروزی حدود ۱۶۰ هزار نفر از برج میلاد بازدید کردند و امسال پیش‌بینی می‌کنیم ۲۵۰ هزار نفر در ایام نوروز از این برج بازدید کنند.

مدیرعامل برج میلاد با اشاره به اینکه از ۳ ماه گذشته برای ایام نوروز در برج میلاد برنامه‌ریزی شده است، گفت: ۱۰۰ غرفه تورهای تهران‌گردی از بافت‌های تاریخی و معنوی در تهران راه‌اندازی می‌شود و از برج میلاد به مناطق مختلف تهران سفر می‌کنند.

هوشیار بیان داشت: در تهران‌گردی متقاضیان می‌توانند بلیت بازدید از ۳ برج تهران مانند برج طغرل، آزادی و میلاد را تهیه کنند.

مدیرعامل برج میلاد با اشاره به اینکه از ۱۰ کشور دنیا برنامه‌ای به عنوان نوروز ملل در برج میلاد اجرایی می‌شود، گفت: بزرگترین سفره هفت‌سین کشور در برج میلاد پهن می‌شود و بیش از ۴۰ هنرمند به صورت زنده هنرنمایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های برج میلاد برای ایام نوروز از ۲۵ لغایت ۱۶ فروردین با حضور شهروندان تهرانی برگزار می‌شود، گفت: خبرنگاران می‌توانند همراه با خانواده‌های خود با هماهنگی قبلی نسبت به بازدید رایگان از برج میلاد اقدام کنند.

هوشیار درباره برنامه‌های روز ۱۳ فروردین بیان داشت: در این روز آزادسازی ماهی‌های قرمز را خواهیم داشت و حدودا ۱۰ میلیون ماهی در نوروز نابود می‌شود و یک قتل عام زیست محیطی انجام می‌شود بنابراین حوضچه‌هایی در برج میلاد برای رها کردن ماهی‌های قرمز در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل برج میلاد گفت: در سال ۹۱ بیش از ۷۰۰ هزار نفر به برج میلاد مراجعه کردند که ۲۰ درصد آنها خارجی بودند. با همکاری شهرداری تهران لحظه تحویل سال در برج میلاد همراه با کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در بالاترین نقطه شهر گرد هم می‌آییم و سفره هفت سین برای این کودکان پهن می‌شود.

هوشیار با بیان اینکه فاز ۲ برج میلاد اجرایی شده است، گفت: این فاز بر اساس تقویم و پیش‌بینی‌های گذشته اجرایی می‌شود.

وی درباره نقش برج میلاد در انتخابات آینده گفت: برج میلاد در انتخابات حضور نخواهد داشت، این برج یک سازه ملی است و قرار نیست به هیچ عنوان در این برج برای مسائل انتخاباتی و سیاسی تریبونی داده شود.

مدیرعامل برج میلاد بیان داشت: در ایام عید قیمت بلیت برج میلاد از کف ۹ هزار تومان آغاز و حداکثر ۲۵ هزار تومان است.

هوشیار درخاتمه افزود: عروس و دامادها می‌توانند در روز عروسی خود به صورت رایگان از برج میلاد بازدید کنند و عکس یادگاری بگیرند.