جامع نیوز:شرکت بیمه پارسیان در همایش ملی بزرگان رضایت‌مندی مشتری موفق به کسب تندیس و نشان رضایت‌مندی مشتری شد. به گزارش جامع نیوزاز روابط‌عمومی بیمه پارسیان در این همایش که با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتری‌مدار و پاسخگو برگزار شد، شرکت بیمه پارسیان به عنوان شرکتی که همواره مشتری مداری را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار […]

جامع نیوز:شرکت بیمه پارسیان در همایش ملی بزرگان رضایت‌مندی مشتری موفق به کسب تندیس و نشان رضایت‌مندی مشتری شد.
به گزارش جامع نیوزاز روابط‌عمومی بیمه پارسیان در این همایش که با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتری‌مدار و پاسخگو برگزار شد، شرکت بیمه پارسیان به عنوان شرکتی که همواره مشتری مداری را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است، تندیس و نشان رضایت‌مندی مشتری در سال ۹۱ را دریافت کرد.
در همایش بزرگان رضایتمندی مشتری جمع کثیری از مدیران منتخب بخش‌های دولتی و خصوصی و بزرگترین مجموعه‌های صنعتی، تولیدی، خدماتی و تجاری حضور داشتند.