جامع نیوز:مگا برنچ اقتصاد نوین یک سوپر مارکت خدمات مالی است که مشتری اگر وارد بانک شود می تواند تمام سرویس های لازم را بگیرد و نمانوین نیز یک سامانه اطلاع رسانی بازاراست . به گزارش جامع نیوز هاشم بت شکن مدیر عامل بانک اقتصاد نوین پس از اعلام راه اندازی اولین مگابرنچ در تهران […]

جامع نیوز:مگا برنچ اقتصاد نوین یک سوپر مارکت خدمات مالی است که مشتری اگر وارد بانک شود می تواند تمام سرویس های لازم را بگیرد و نمانوین نیز یک سامانه اطلاع رسانی بازاراست .

به گزارش جامع نیوز هاشم بت شکن مدیر عامل بانک اقتصاد نوین پس از اعلام راه اندازی اولین مگابرنچ در تهران ، افزود :در صدد هستیم تا دومین مگا برنچ را نیز در تهران فعال کنیم و همچنین در برنامه بانک است در مراکز استان های از جمله تبریز ،مشهد ، اصفهان و… نیز این خدمت را راه اندازی نماییم.
وی در توضیح خدمت جدید بانک اقتصاد نوین گفت: مگا برنچ یک سوپر مارکت خدمات مالی است که مشتری اگر وارد بانک شود می تواند تمام سرویس های لازم را بگیرد. این یک سرویس بانکینگ است که امکان استفاده از پرداخت الکترونیک وجود دارد و تمام دریافت ها وپرداخت ها وهمچنین بانکداری خرد و چک را سرویس می دهد و برای خدمات lcو انواع ضمانت نامه ها وپیش بینی شده است و اگر مشتری ازجنس شرکتی باشد نوع ویزیت کردن مشتری عوض می شود که این گونه مشتری ها در یک فضای کاملا محدود و خصوصی نیاز های خود را بیان می کند و متناسب با آن راهکار داده می شود و اتاق میتینگ داده می شود تا مشتری نیازهای خودرا برآورده کند.
همچنین تسهیلات، ضمانت نامه،باز کردن lc های داخلی که نیاز مشتری است انجام می شود و درکنار آن بیمه های مورد نیاز مشتری نیز معرفی می شود تا مشتری با باز کردن ال سی برای انجام کارهای خود آنها را نیز بیمه باربری و آتش سوزی کند تا اگر اتفاقی افتاد با ضرر مواجه نشود.
بت شکن افزود: همچنین انتقال ارز در مگابرنچ بر اساس نیاز مشتری توسط صرافی انجام می شود وبه طور کلی تمام نیازهایی که مشتری در یک فضای بانکی با انواع سرویس های بانکی با خواسته مشتری انجام می شود.
در ادامه جلسه، قربانیان مدیر اداره خدمات الکترونیک بانک اقتصاد نوین در مورد سرویس “سامانه نما نوین” که یک سامانه اطلاع رسانی بازار است توضیح داد و گفت:این سامانه آخرین اطلاعات بازار سرمایه را از جمله قیمت های ارز مرجع ، مبادله ای و آزاد و نیز آخرین اطلاعات بازار بورس نقدی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
وی ادامه داد: سامانه نما نوین ارزش افزوده ای برای مشتریان ایجاد می کند که آن اطلاعات به روز ودر دسترس است، به کمک این سرویس مشتری به ابزارهای اضافی نیازی ندارد و با همراه داشتن گوشی تلفن همراه خود به سادگی اطلاعات بازار را دریافت می کند .
به گفته قربانیان، ‌در حال حاضر سرویس های مختلفی با توجه به نیاز بازار بر روی سامانه مذکور قرار داده شده است که در صورت لزوم و برحسب نیاز سرویس های بیشتری به آن افزوده می شود و شرط اصلی افزودن این سرویس ها به سامانه اطلاعات بازار است.مدیر اداره خدمات الکترونیک بانک اقتصاد نوین افزود:نما نوین سامانه ای پویا ودر حال توسعه است که برنامه های مشخصی برای ارتقاء آن به منظور ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان ، در مرحله اجرا و پیاده سازی است. شخصی سازی اطلاعات سامانه برای مشتریا ن ازجمله برنامه های پیش رو است.
وی با اعلام این که این سامانه در دو بخش برنامه گوشی همراه و برنامه سرور تهیه شده است ، تاکید کرد: برنامه گوشی همراه بر روی دو سکوی نرم افزاری اندروید و ios عملیاتی شده است.کاربران با ثبت نام در این سامانه و سپس نصب نرم افزار گوشی تلفن همراه قادر به استفاده از آن خواهد بود. نرم افزار گوشی همراه همواره آخرین اطلاعات به روز شده را نمایش خواهد داد . برای به روز رسانی اطلاعات ، مشتری تنها نیاز مند فشردن دکمه به روز رسانی است و با این کار درخواست به روز رسانی برای سرور ارسال می گردد و پاسخ دریافتی که حاوی داده های جدید می باشد ، به صورت کاملا خوانا و شفاف به مشتری نمایش داده می شود.
قربانیان ادامه داد: برای ارسال درخواست ودریافت پاسخ از دو روش پیامک و wifi/GPRS ، به دلیل در دسترس بودن پیامک ، روش پیش فرض در ارسال درخواست و دریافت پاسخ ، استفاده از پیامک خواهد بود. کاربران می توانند با مراجعه به صفحه تنظیمات ، این پیش فرض را تغییر داده و از روش wifi/GPRS استفاده نمایند.ساختار نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که گروهی های سرویس دیگر و نیز سرویس های هر گروه بتوانند به راحتی به سرویس اضاف گردند.
به گفته وی نرم افزار وب ، در این سامانه دو نرم افزار وب ارایه شده است: یکی پرتال مشتریان :مشتریان با مراجعه به این نرم افزار و ورود به آن ، از سرویس گروههای ثبت نام شده و نیز وضعیت اشتراک خود مطلع خواهند شد، علاوه بر آن کاربران می توان سرویس گروههای جدید را مشترک شوند و یا اشتراک های فعلی خود را تمدید کنند. دومی کنسول وب: این نرم افزار مخصوص مدیران این سیستم است که با استفاده از آن می توانن علاوه بر اعمال برخی تغییرات مانند به روز رسانی داده های دستی ، گزارش های مختلف سیستم را مشاهده کنند.