جامع نیوز: رییس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی از ارایه گزارش عملکرد سال گذشته بانک مرکزی و تبیین سیاست های سال جاری این بانک در روزهای پنجم و ششم خرداد ماه امسال خبر داد. به گزارش جامع نیوز فرهاد نیلی ا مروز در نشستی خبری که در محل بانک مرکزی برگزار شد،بااشاره به برگزاری […]

جامع نیوز: رییس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی از ارایه گزارش عملکرد سال گذشته بانک مرکزی و تبیین سیاست های سال جاری این بانک در روزهای پنجم و ششم خرداد ماه امسال خبر داد.
به گزارش جامع نیوز فرهاد نیلی ا مروز در نشستی خبری که در محل بانک مرکزی برگزار شد،بااشاره به برگزاری بیست و سومین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی در روزهای ۵ و ۶ خرداد ماه سال جاری،افزود: تحولات اقتصادی سال ۱۳۹۱ به میزان تغییر متغیرها درسال های گذشته بوده وبه همین دلیل ارایه گزارش عملکرد این سال از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی، ‘ثبات اقتصادی و حمایت از تولید’ را شعار بیست و سومین همایش سیاست های پولی و ارزی اعلام کرد و افزود: تعامل بازار سرمایه با نظام بانکی از مهمترین ویژگی های این همایش است.
نیلی با بیان این که ، همچنین قرار است نقش بانک ها در زمینه مالی بخش تولید بررسی شود، تحلیل وضعیت اقتصادی کشور، تحلیل سیاست های پولی و اعتباری، افق همکاری های بورس و بانک ، بانکداری اسلامی ،مسابقه انطباق با شریعت در مورد عملکرد بانک ها، نظام تامین مالی تولیدی، برگزاری میزگرد آسیب شناسی نظام تامین تولید، مسابقه شبیه سازی دادگاه های بانکی و شبیه سازی تقلب در اعتبارات اسنادی ، اقتصاد مقاومتی و بانکداری شرکتی را از محورها و برنامه های این همایش عنوان کرد.