جامع نیوز:گنجینه هنری سامان با بیش از ۵۰ اثر هنری از هنرمندان بنام کشورمان ۵ دی‌ماه ۱۳۹۲ در گالری شیرین رونمایی می‌شود. به گزارش جامع نیوز، این بانک در راستای تحقق مسئولیت‌ اجتماعی خود و حمایت از اقتصاد هنر، گنجینه‌ای گرانبها از آثار هنرمندان ایرانی را گردهم آورده است. مراسم رونمایی از این گنجینه هنری […]

جامع نیوز:گنجینه هنری سامان با بیش از ۵۰ اثر هنری از هنرمندان بنام کشورمان ۵ دی‌ماه ۱۳۹۲ در گالری شیرین رونمایی می‌شود.

به گزارش جامع نیوز، این بانک در راستای تحقق مسئولیت‌ اجتماعی خود و حمایت از اقتصاد هنر، گنجینه‌ای گرانبها از آثار هنرمندان ایرانی را گردهم آورده است.

مراسم رونمایی از این گنجینه هنری با حضور پدیدآورندگان این آثار، هنرمندان حوزه تجسمی، سینما و تئاتر، موسیقی و علاقه‌مندان هنر و مدیران بانک سامان پنجشنبه پنجم دی‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری شیرین برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، در این گنجینه بیش از ۵۰ اثر هنری نقاشی، خوشنویسی و نگارگری از هنرمندانی چون رضا مافی، منصوره حسینی، محمود فرشچیان، ناصر اویسی، اردشیر تاکستانی، واحد خاکدان، کاظم افجه‌ای، محمد احصایی، هاوار امینی، بهرام حنفی و … گردآوری شده است.

گفتنی است، علاقه‌مندان هنرهای تجسمی برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۲۰ روز ۵ دی به آدرس تهران، خیابان ولنجک، خیابان هجدهم، پلاک ۹، گالری شیرین مراجعه کنند.