جامع نیوز:دومین جلسه شورای سیاستگذاری سومین جشنواره تئاتر شهر تشکیل و طی آن علی نصیریان هنرمند پیشکسوت و شناخته شده کشور به عنوان رییس سومین جشنواره تئاتر شهر معرفی شد. علی نصیریان در زمینه بازیگری، نویسندگی و کارگردانی تئاتر اسم و رسمی ماندگار درآورده است. او که در سال ۱۳۳۵ جایزه نخستین مسابقه نمایشنامه‌نویسی را […]

جامع نیوز:دومین جلسه شورای سیاستگذاری سومین جشنواره تئاتر شهر تشکیل و طی آن علی نصیریان هنرمند پیشکسوت و شناخته شده کشور به عنوان رییس سومین جشنواره تئاتر شهر معرفی شد.

علی نصیریان در زمینه بازیگری، نویسندگی و کارگردانی تئاتر اسم و رسمی ماندگار درآورده است. او که در سال ۱۳۳۵ جایزه نخستین مسابقه نمایشنامه‌نویسی را برای نمایش بلبل سرگشته دریافت کرد و فیلم گاو نخستین فعالیت سینمایی او بوده است، به عنوان رییس سومین جشنواره تئاتر شهر در تئاتر فعالیت می‌کند.

به گزارش جامع نیوزازروابط عمومی سومین جشنواره تئاتر شهر، دومین جلسه شورای سیاستگذاری سومین جشنواره تئاتر شهر روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت با حضور حجت‌الاسلام شهاب مرادی، رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران تشکیل و طی آن علی نصیریان هنرمند پیشکسوت و شناخته شده کشور به عنوان رییس و شهرام کرمی کماکان به عنوان دبیر سومین جشنواره تئاتر شهر معرفی شدند. علی نصیریان سال گذشته نیز در دومین جشنواره تئاتر شهر مورد تجلیل قرار گرفته و مراسم بزرگداشت این هنرمند در مراسم اختتامیه برگزار شده بود. جشنواره تئاتر شهر توسط سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، مهرماه ۱۳۹۳ و در مراکز فرهنگی و هنری شهر تهران برگزار می‌شود.

نصیریان در ۱۳۸۰ به عنوان یکی از چهره‌های ماندگار ایرانی در رشته بازیگری تئاتر و سینما شناخته شد. این بازیگر با سابقه دو سال پیش با نمایش هفت شب با مهمان به کارگردانی فرهاد آییش به صحنه بازگشت و خوش درخشید.