جامع نیو:رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور از بازسازی سرداب غیبت امام زمان (عج) در سامرا خبر داد. به گزارش جامع نیوز ، حسن پلارک که در سامرا حضور دارد ضمن اعلام این خبر گفت: با وجود هجوم تروریستهای تکفیری به سامرا و تلاش آنها برای تصرف جاده بغداد –سامرا و آسیب رساندن به حرم […]

جامع نیو:رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور از بازسازی سرداب غیبت امام زمان (عج) در سامرا خبر داد.

به گزارش جامع نیوز ، حسن پلارک که در سامرا حضور دارد ضمن اعلام این خبر گفت: با وجود هجوم تروریستهای تکفیری به سامرا و تلاش آنها برای تصرف جاده بغداد –سامرا و آسیب رساندن به حرم مطهر امامین عسکریین(ع) با تلاش مدافعان حرم این حمله ناکام ماند.

وی افزود: مدافعان سنی و شیعه این بقعه شریف با لبیک به ندای مرجعیت به دفاع از حرم می پردازند و همچنان در آن حضور دارند.

رییس ستاد بازسازی عتبات با اشاره به ادامه فعالیتهای مرتبط با نوسازی و توسعه مضجع امامین عسکریین(ع) اظهار داشت: با توجه به محل کوچک سرداب غیبت امام زمان(عج)، در طرح توسعه فضای لازم برای آن در نظر گرفته شد و در حال حاضر نیز عملیات ساخت راهروی منتهی به این بخش به اتمام رسیده است.

پلارک در خاتمه خاطرنشان ساخت: مقرنس کاری زیر گنبد خانه و آیینه کاری رواقهای حرم مطهر رو به پایان است و ساخت سرویسهای بهداشتی و کاشی کاری دو ایوان باب القبله و باب المراد نیز از سایر طرحهای در دست اقدام می باشد.