جامع نیوز:تفاهم نامه همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات و سازمان حج و زیارت در سالن کنفرانس سازمان منعقد شد. به گزارش جامع نیوز، حسن پلارک در این مراسم گفت: دو مجموعه ستاد بازسازی و مدیریت عتبات عالیات سازمان حج و زیارت موضوع زیارت زائران را با جدیت پیگیری می کنند، لذا ما در انعقاد این […]

جامع نیوز:تفاهم نامه همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات و سازمان حج و زیارت در سالن کنفرانس سازمان منعقد شد.
به گزارش جامع نیوز، حسن پلارک در این مراسم گفت: دو مجموعه ستاد بازسازی و مدیریت عتبات عالیات سازمان حج و زیارت موضوع زیارت زائران را با جدیت پیگیری می کنند، لذا ما در انعقاد این تفاهمنامه تلاش کردیم با استفاده از ظرفیت های موجود نواقص و مشکلات اسکان و خدمات رفاهی زائران عتبات عالیات را برطرف نماییم تا این امر سهولت یابد.
در این جلسه آقای اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به خیل زائرانی که سازمان با آن مواجه است اعلام داشت: این سازمان تلاش می کند تا با همکاری ارگان های مختلف از جمله ستاد بازسازی عتبات عالیات و قرارگاه مرکزی راهیان نور خدمات ارائه شده به زائران را بهبود بخشد که این امر از طریق طراحی هتل هایی نظیر هتل مهران، شلمچه و زائرسرای بزرگ چزابه انجام می شود.
وی خاطرنشان ساخت: در همین زمینه با همکاری ستاد یک قطعه زمین آماده پس از طی تشریفات قانونی جهت ساخت هزار اتاق ویژه زائران درنجف اشرف اجرایی خواهد شد، از این رو ظرفیت وسیع زائران از تاریخ اطلاع رسانی مناسب و صحیح قادر خواهند بود به عملکرد ستاد در زمینه جذب و هدایت نذورات یاری رسانند.
همچنین در این مراسم سردار فضلی رئیس قرارگاه مرکزی راهیان نور گفت: امیدواریم با استفاده از امکانات قرارگاه بتواینم بستر مناسبی برای انجام زیارت با معرفت زائران عتبات عالیات خصوصا در ایام خاص نظیر اربعین حسینی فراهم آوریم.
شایان ذکر است که این تفاهم نامه با موضوع اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات برای زائرین حرم های مطهر، کمک و هدایت نذورات و تبرعات مردمی به امضای طرفین رسیده است.