جامع نیوز:همزمان با سومین روز از هفته تأمین اجتماعی مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی به زیارت حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) مشرف شدند و با آرمانهای معمار کبیر نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند. مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی با آرمان‌های معمار کبیر نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند به گزارش […]

جامع نیوز:همزمان با سومین روز از هفته تأمین اجتماعی مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی به زیارت حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) مشرف شدند و با آرمانهای معمار کبیر نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.
مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی با آرمان‌های معمار کبیر نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند

به گزارش جامعنیوزاز سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش پس از نثار تاج گل و قرائت فاتحه برای امام خمینی(ره)، طی سخنانی عزت و افتخارات امروز ایران اسلامی را مرهون ایثارگری و رهبری داهیانه ایشان دانست.

وی با بیان اینکه هفته تأمین اجتماعی فرصتی برای اطلاع‌رسانی خدمات کارکنان این سازمان فراهم می‌کند، اظهار داشت: با همت و تلاش مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی شاهد خدمت رسانی مناسب به جامعه بزرگ بیمه شدگان و بازنشستگان هستیم و با وجود تشدید فشارها و تحریم‌های ظالمانه توانستیم بدون کوچکترین مسئله‌ای تکالیف و تعهدات خود را در قبال شرکای اجتماعی خود به موقع و به نحو صحیح انجام دهیم.

دکتر نوربخش ضمن قدردانی از تلاش و همت کارکنان سازمان تأمین اجتماعی گفت: با وجود مشکلات اقتصادی کشور شاهد بودیم که با تلاش کارکنان و تدبیر مدیران سازمان خدمات مورد نیاز بیمه شدگان در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی به نحور مناسبی به جامعه هدف ارائه شد.

وی با بیان اینکه بخش بزرگی از مخاطبان و خدمت گیرندگان سازمان تأمین اجتماعی اقشار ضعیف و محروم جامعه هستند، افزود: خدمت رسانی به بهترین بندگان خدا زمینه توفیقی است که برای ما در سازمان تأمین اجتماعی فراهم شده است و باید از این فرصت و موقعیت به خوبی استفاده کنیم و برای ارتقاء سطح خدمات و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان تلاش کنیم.