جامع خبر:پیشخوان‌های شهرنت و دستگاه‌های خودبانک به عنوان یک تحول در سیستم بانکداری الکترونیک به نام بانک شهر در اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) ثبت شد. به گزارش جامع خبراز بانک شهر، دکتر سیدمرتضی صالحی با بیان این مطلب اظهار کرد: با تلاش‌های بانک شهر، وزارت ارتباطات و فناوریاطلاعات، از سوی سازمان فناوریاطلاعات، نام پیشخوان‌های شهرنت […]

جامع خبر:پیشخوان‌های شهرنت و دستگاه‌های خودبانک به عنوان یک تحول در سیستم بانکداری الکترونیک به نام بانک شهر در اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) ثبت شد.
به گزارش جامع خبراز بانک شهر، دکتر سیدمرتضی صالحی با بیان این مطلب اظهار کرد: با تلاش‌های بانک شهر، وزارت ارتباطات و فناوریاطلاعات، از سوی سازمان فناوریاطلاعات، نام پیشخوان‌های شهرنت و دستگاه‌های خودبانک را در سامانه ثبت شیء تحت نظارت اتحادیه جهانی مخابرات، به ثبت رساند.
وی افزود: در این سامانه، بر اساس کدی که برای ثبت هر خدمت ارائه می‌شود، دیگر هیچ کشوری قادر به ثبت آن به نام خود نخواهد بود و بانک شهر نیز موفق شد تا کد مربوط به پیشخوان شهرنت و دستگاه‌های خودبانک را به نام خود به ثبت برساند.
صالحی خاطرنشان کرد: این سامانه، به عنوان یک منبع موثق اطلاعاتی است که در فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی از آن استفاده می‌شود و همه ساله نیز در نشریه‌ای که از سوی اتحادیه اروپا منتشر می‌شود، ثبتهای جهانی خدمات معرفی خواهد شد.
مدیر امور سازمان و برنامهریزی با اشاره به مزایای این ثبت جهانی، عنوان کرد: با ثبت عنوان پیشخوان‌ شهرنت و دستگاه‌های خودبانک به نام بانک شهر، از این پس هیچ شرکتی قادر به ثبت آن به نام خود نیست و بانک شهر می‌تواند به عنوان یک برند جهانی در همه امور بانکی از آن استفاده کند.
بر این اساس، دستگاه خودبانک، یک نوع دستگاه الکترونیکی در محل پیشخوان‌های شهرنت و یا در سایر اماکن مورد تأیید بانک است که از طریق برقراری ارتباط صوتی و تصویری بین مشتری و کاربر شعب مجازی(شعب ۲۴*۷) امکان ارائه خدمات بانکی به صورت ۲۴ساعته را فراهم می‌آورد.
همچنین پیشخوان‌های شهرنت، مجهز به دستگاه و ابزارهای نوین الکترونیکی است که خدمات مشخص بانکی را به‌ صورت ۲۴ساعته و بدون نیاز به حضور کارکنان بانک با سازه‌های کامپوزیت در مکان‌های سرپوشیده و غیرسرپوشیده عرضه می‌کند.