جامع خبر(جامع نیوز):تیم ملی هندبال مردان ایران که با حمایت ایرانسل، موفق به درخشش در رقابت‌های قهرمانی آسیا شده است، عصر دوشنبه، برای کسب مقام سوم این رقابت‌ها، به مصاف تیم میزبان می‌رود. ملی‌پوشان ایران که با حضور در جمع پنج تیم برتر رقابت‌های قهرمانی آسیا، موفق به صعود به مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان […]

جامع خبر(جامع نیوز):تیم ملی هندبال مردان ایران که با حمایت ایرانسل، موفق به درخشش در رقابت‌های قهرمانی آسیا شده است، عصر دوشنبه، برای کسب مقام سوم این رقابت‌ها، به مصاف تیم میزبان می‌رود.
ملی‌پوشان ایران که با حضور در جمع پنج تیم برتر رقابت‌های قهرمانی آسیا، موفق به صعود به مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۳ لهستان و سوئد شده‌اند، در ادامۀ این رقابت‌ها، از ساعت ۱۶ دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰، به مصاف عربستان سعودی می‌روند تا برای کسب جایگاه سوم، مبارزه کنند.
ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، از ۱۴ دی، با امضای قراردادی بین دکتر علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، رسماً حامی ورزش هندبال کشور شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند مسابقۀ تیم ملی ایران و عربستان سعودی را، همچون بازی‌های قبلی تیم ملی، از طریق شبکۀ «لنز اسپورت پلاس» در لنز ایرانسل، به نشانی Lenz.ir تماشا کنند.