جامع خبر(جامع نیوز):شهرداری منطقه یک با هدف کاهش هزینه ها و آبرسانی بهینه به درختان حاشیه معابر، اقدام به استفاده از آبهای جاری سطحی و زیرسطحی و همچنین آب خام و حذف تانکر های آبرسان نموده است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، افشین خدامی سرپرست معاونت خدمات شهری و فضای سبز در […]

 

جامع خبر(جامع نیوز):شهرداری منطقه یک با هدف کاهش هزینه ها و آبرسانی بهینه به درختان حاشیه معابر، اقدام به استفاده از آبهای جاری سطحی و زیرسطحی و همچنین آب خام و حذف تانکر های آبرسان نموده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، افشین خدامی سرپرست معاونت خدمات شهری و فضای سبز در راستای همین اقدامات با اعلام این خبر گفت: درختان و درختچه های خیابان یاسر مدت ها بود به دلیل شیب زیاد و پارک خودروها و عدم امکان آبیاری مناسب توسط تانکرها حال خوبی نداشتند .

او افزود: بر همین اساس اداره فضای سبز منطقه یک با ارتباط و هماهنگی مجموعه بنیاد در خیابان خلیلی توانست با گرفتن انشعاب لوله ۶۳ آب چاه رو به باغچه های خیابان یاسر منتقل کند.

خدامی تصریح کرد: با این اقدام هفته ای ۶ دستگاه تانکر آبرسان از محور غرب حذف و آبرسانی ضلع شرق نیز با انجام عملیات حفاری به زودی انجام خواهد شد.

خدامی با اشاره به دیگر اقدامات مشابه گفت: اقدامات لازم در خصوص شناسایی و استفاده از آبهای جاری و خام سطح محدوده از جمله در خیابان فناخسرو، یکتا، شهرداری، الف، ولیعصر (عج) و انتقال آب از دهکده نشاط به پایین دست و …. در حال انجام است.

او گفت: با اقدامات اجرایی، آبیاری بهتر و صرفه جویی در هزینه تانکرها انجام می شود.