استاندار خراسان رضوی، به همراه جمعی ازمدیران اجرایی با حضور در شرکت مجتمع فولاد خراسان از خطوط تولید این شرکت بازدید و با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد. یعقوبعلی نظری، که فرمانداران نیشابور و فیروزه نیز او را همراهی می‌کردند، صبح روز دوم خردادماه، در نشستی با طهمورث جوان‌بخت، مدیرعامل فولاد […]

استاندار خراسان رضوی، به همراه جمعی ازمدیران اجرایی با حضور در شرکت مجتمع فولاد خراسان از خطوط تولید این شرکت بازدید و با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

یعقوبعلی نظری، که فرمانداران نیشابور و فیروزه نیز او را همراهی می‌کردند، صبح روز دوم خردادماه، در نشستی با طهمورث جوان‌بخت، مدیرعامل فولاد خراسان و معاونان وی، بر حمایت همه‌جانبه دستگاه سیاسی و اجرایی استان دررفع مشکلات وموانع ونیزاستمرار تولید فولاد در شرکت تاکید کرد.

 استاندار با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر موضوع «رشد تولید» گفت: امروز مانع‌زدایی و تسهیل فرایند تولید وظیفه‌ی همه‌ی اجزای دولت است.

 نظری شرکت مجتمع فولاد خراسان را خط مقدم‌ جبهه تولید فولاد شرق کشور دانست و بر حمایت همه‌جانبه از تداوم تولید در این مجموعه تاکید کرد.

گفتنی‌است ، جوانبخت مدیرعامل فولاد خراسان در این دیدار با اشاره به چالش‌ انرژی در سال گذشته و توقف‌های ناخواسته‌ی تولید به علت عدم تداوم جریان انرژی در صنایع در سال ۱۴۰۱ و آسیب‌های وارده به تولید شرکت از این رهگذر، اظهار امیدواری کرد که با هماهنگی‌ دستگاه‌های متولی و برنامه‌ریزی و پیگیری  مناسب در سطح استان، شاهد کاهش چالش‌هایی از این دست در مسیر تولید فولاد باشیم ، به ویژه در سالی که در بیان رهبر معظم انقلاب مزین به عبارت «رشد تولید» شده است.