مدیران فرودگاه های مالپنزای میلان و ریمینی ایتالیا در حاشیه برگزاری نمایشگاه TTG 2023 ایتالیا با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی دیدار و گفتگو کردند. به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، در حاشیه برگزاری نمایشگاه TTG مدیر فرودگاه مالپنزای شهر میلان که یکی از اصلی ترین و بزرگترین فرودگاه های کشور ایتالیا است، […]

مدیران فرودگاه های مالپنزای میلان و ریمینی ایتالیا در حاشیه برگزاری نمایشگاه TTG 2023 ایتالیا با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، در حاشیه برگزاری نمایشگاه TTG مدیر فرودگاه مالپنزای شهر میلان که یکی از اصلی ترین و بزرگترین فرودگاه های کشور ایتالیا است، ضمن بازدید از غرفه ایران در این دوره از نمایشگاه، با دکتر محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفتگو و تبادل نظر کرد.

فرودگاه مالپنزای میلان با وجود ترافیک بالا میزبان هزاران پرواز از سرتاسر دنیا است. در حال حاضر پرواز هواپیمایی ایران ایر به شهر میلان طی دو روز در هفته از طریق این فرودگاه انجام می شود.

لئوناردو کوربوچی رئیس فرودگاه ریمینی ایتالیا نیز با حضور در غرفه ایران در شصتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تی تی جی، ضمن ابراز خرسندی از حضور کشورمان در این دوره از نمایشگاه، آمادگی خود را جهت پذیرش پروازهای جدید از ایران در راستای توسعه و تقویت همکاری های مشترک ایران و ایتالیا در زمینه فرهنگی، گردشگری و اقتصادی اعلام کرد.

دکتر محمدحسین صوفی هم در این دیدار، با اشاره به ظرفیت ها و زمینه های متعدد همکاری فرهنگی و اقتصادی دو کشور به واسطه غنای فرهنگی و سابقه تمدنی و ارتباط دو کشور، اشتراکات میان ایران و ایتالیا را بستری مناسب برای توسعه و تقویت همکاری های بیشتر دانست.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در ادامه اظهار داشت: حضور هدفمند ما در تی تی جی ۲۰۲۳ در راستای برنامه ریزی جامع برای توسعه صنعت گردشگری بین دو کشور پس از دوره پاندمی کرونا است.

او از نمایشگاه تی تی جی به عنوان فضایی مناسب برای تقویت همکاری و توسعه ارتباط با تمامی فعالان گردشگری ایتالیا یاد کرد و فرودگاه را یکی از اصلی ترین اجزای توسعه تعاملات فرهنگی و گردشگری دانست و گفت: در این راستا تلاش خواهیم کرد تا از طریق گفتگو و رایزنی با ایرلاین های ایرانی، زمینه افزایش پرواز بین دو کشور از طریق فرودگاه بزرگ مالپنزای میلان را فراهم کنیم.