هفدهمین جلد از مجموعه کتاب‌های طنز«قصه‌های من و بچه‌هام» با عنوان «آشتی» نوشته شهرام شفیعی و تصویرگری سام سلماسی منتشر و روانه بازار کتاب شد. به گزارش روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق، واحد کودک و نوجوان این انتشارات که با عنوان «کتاب‌های زرافه» شناخته می‌شود در جدیدترین تولیدات خود علاوه بر انتشار این کتاب، مبادرت به […]

هفدهمین جلد از مجموعه کتاب‌های طنز«قصه‌های من و بچه‌هام» با عنوان «آشتی» نوشته شهرام شفیعی و تصویرگری سام سلماسی منتشر و روانه بازار کتاب شد.

به گزارش روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق، واحد کودک و نوجوان این انتشارات که با عنوان «کتاب‌های زرافه» شناخته می‌شود در جدیدترین تولیدات خود علاوه بر انتشار این کتاب، مبادرت به چاپ سوم کتاب‌های «چمدان» و «خرمالو» از همین مجموعه کرده است.

این گزارش می‌افزاید: در هر یک از کتاب‌های مجموعه «قصه‌های من و بچه‌هام»، پنج قصه طنز توسط پدر یک خانواده چهار نفره روایت می‌شود. در کتاب آشتی نیز پدر خانواده به روایت قصه‌های «آشتی»، «تق!»، «درست!»، «شیرینی» و «نیمکت» پرداخته است.

از ویژگی‌های این مجموعه که چاپ آن از سال ۱۳۹۵ آغاز شده است، کمک به تصویرخوانی و بلندخوانی برای کودکان ۳ تا ۷ سال و خواندن برای بچه‌های ۸ سال به بالا اعلام شده است. همچنین در این مجموعه مخاطب با اتفاقات روزمره‌ای مواجه می‌شود که برای اغلب خانواده‌ها رخ می‌دهد و به این ترتیب به طور غیرمستقیم راه مواجهه با مسائل گوناگون را با نگاهی طنزآمیز می‌آموزد. مواجهه اعضای این خانواده با مشکلات و چالش‌های روزمره باعث می‌شود مخاطب با خواندن، شنیدن و دیدن تصاویر این قصه‌ها دنیا را از دریچه دید این خانواده ببیند، با آن‌ها بخندند و مطالبی بیاموزد.

شهرام شفیعی ملقب به سفیر لبخند بچه‌ها درباره این مجموعه کتاب گفته است: در این کتاب‌ها خاطرات پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های هفتاد سال بعد منتشر می‌شود!

«سه اسب چوبی»، «هندوانه»، «تونل وحشت»، «مورچه»، «طوطی»، «عصرانه»، «تلفن»، «شکایت»، «خرمالو»، «چمدان»، «کارت دعوت»، «مومیایی»، «فروختن»، «باشکوه»، «خنده»، «غذا» و «آشتی» عناوین کامل کتاب‌های این مجموعه تا کنون هستند.

چاپ اول کتاب «آشتی» و چاپ سوم کتاب‌های «چمدان» و «خرمالو» در ۲۴ صفحه قطع خشتی، کاغذ گلاسه و با قیمت ۹۸ هزار تومان عرضه شده است.

علاقمندان علاوه بر کتابفروشی‌ها می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۴۳۶ و یا دیجی‌کالا کتاب‌های «قصه‌های من و بچه‌هام» را سفارش دهند