بعد از تملک کارگزاری آریا نوین، توسط شرکت سرمایه‌گذاری مدبران اقتصاد و طی شدن روند اخذ مجوزهای لازم از سازمان بورس و دیگر مراجع، فعالیت کارگزاری خلیج فارس به عنوان بازوی جدید هلدینگ خلیج فارس در بازار سرمایه، رسماً آغاز شد. به نقل از روابط عمومی کارگزاری خلیج فارس، با پیگیری و تلاش مدیران هلدینگ […]

بعد از تملک کارگزاری آریا نوین، توسط شرکت سرمایه‌گذاری مدبران اقتصاد و طی شدن روند اخذ مجوزهای لازم از سازمان بورس و دیگر مراجع، فعالیت کارگزاری خلیج فارس به عنوان بازوی جدید هلدینگ خلیج فارس در بازار سرمایه، رسماً آغاز شد.


به نقل از روابط عمومی کارگزاری خلیج فارس، با پیگیری و تلاش مدیران هلدینگ خلیج فارس و شرکت سرمایه‌گذاری مدبران اقتصاد در اواخر سال ۱۴۰۱ شرکت کارگزاری آریانوین تحت تملک هلدینگ خلیج فارس قرار گرفت و در ادامه، با طی روند اداری و حقوقی تعیین هیئت مدیره جدید، تغییر برند، افزایش سرمایه آن پیگیری شد و نهایتاً این کارگزاری به صورت رسمی با نام کارگزاری خلیج فارس به جمع شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس پیوست.
با توجه به اینکه هلدینگ خلیج فارس سهم قابل توجهی از بازار سرمایه (بورس اوراق ، بورس کالا و انرژی) را در اختیار دارد، هدف‌گذاری این کارگزاری با اتکا به پشتوانه قدرتمند و کارکنان متخصص خود، دستیابی به جایگاه اجرایی موثر و پیشرو برای نیل به اهداف هلدینگ خلیج فارس در بازار سرمایه خواهد بود.
تحقق این اهداف، موجب خواهد شد کلیه فعالیت‌های شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس در بازار سرمایه در سریع‌ترین زمان و به بهترین شکل پیگیری شده و به نتیجه برسد.