دکتر علی خورسندیان در دیدار با اعضای کانون بازنشستگان بانک صنعت و معدن بیان داشت: قدردان تجربه و دانش پیشکسوتان بانک هستیم و از همه ظرفیت های قانونی در جهت رفاه و بهبود معیشت آنان استفاده خواهیم کرد. به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر علی خورسندیان به اتفاق حسین عسکری، امیرهوشنگ […]

دکتر علی خورسندیان در دیدار با اعضای کانون بازنشستگان بانک صنعت و معدن بیان داشت: قدردان تجربه و دانش پیشکسوتان بانک هستیم و از همه ظرفیت های قانونی در جهت رفاه و بهبود معیشت آنان استفاده خواهیم کرد.

به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر علی خورسندیان به اتفاق حسین عسکری، امیرهوشنگ عصارزاده، بیژن اسدی اعضای هیات مدیره، نسرین امیرخانی معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و جمعی از مدیران ارشد این بانک، در بازدید و دیداری که با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این کانون در روز سه شنبه دوازدهم دیماه داشت، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و تقدیر از عملکرد اعضای این کانون، اظهار داشت: دستیابی به رفاه و سلامت و بهبود شرایط معیشتی بازنشستگان، موضوعی است که همواره در تعاملات ارکان تصمیم گیرنده در بانک و اعضای کانون مورد پیگیری است و با جدیت دنبال می شود، قانونگذار اهم موارد را پیش بینی کرده اما خلاء هایی نیز وجود دارد که درصدد رفع و کاهش آن می باشیم.
دکتر خورسندیان بیان داشت: بیمه تکمیلی و مسایل مرتبط با آن از جمله مواردی است که از سوی بازنشستگان گرامی مطرح می شود و پیوسته موضوعات مطرح شده به شرکت بیمه گذار منعکس می گردد تا از تمام ظرفیت ها برای حمایت از بازنشستگان بهره ببریم و خدمات مطلوبی به آنان ارائه کنیم.
وی ضمن تأکید بر ایجاد و استفاده از ظرفیت های صندوق بیماری های خاص افزود: دغدغه همکاران بازنشسته، دغدغه بانک است و ما برای کاهش آلام و مشکلات این عزیزان از هیچ کوششی فروگذار نیستیم.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: ما میراثدار فعالیت های ارزشمند و ارزش آفرین بازنشستگان هستیم که به صورت بهینه تر به آیندگان تحویل دهیم و استفاده از تجربه و دانش این مجموعه می تواند در این شرایط اقتصادی راهگشای فعالیت های این بانک باشد.
در خلال این نشست، محمد رضا نیکخواه به عنوان مدیر این کانون ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ها و توجه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک، گزارشی از اقدامات و برنامه های این کانون ارایه کرد و حاضرین نیز دیدگاه های خود را در این خصوص بیان کردند