اکبر دادخواه، مدیر عامل شرکت نفت پاسارگاد، امروز از مجتمع آبادان بازدید و با قدردانی از زحمات کارکنان، بر نقش موثر آن‌ها در تقویت بازارهای فروش اشاره کرد. مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد، روز یکشنبه ۱۳ اسفند ماه جاری طی بازدید از مجتمع آبادان بر حفظ رضایت سهامداران این شرکت تاکید و بیان کرد: دستیابی به […]

اکبر دادخواه، مدیر عامل شرکت نفت پاسارگاد، امروز از مجتمع آبادان بازدید و با قدردانی از زحمات کارکنان، بر نقش موثر آن‌ها در تقویت بازارهای فروش اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد، روز یکشنبه ۱۳ اسفند ماه جاری طی بازدید از مجتمع آبادان بر حفظ رضایت سهامداران این شرکت تاکید و بیان کرد: دستیابی به چشم‌انداز بازار فروش پررونق، مستلزم اجرای اقداماتی است که اخیرا برنامه‌ریزی‌‌‌های آن انجام شده است. 

او با اشاره به همکاری مجموعه‌‍‌های بالادستی نظیر تاپیکو در تدوین این برنامه توضیح داد: امیدواریم با یاری خداوند متعال و همت تمامی واحدهای شرکت از جمله مجتمع آبادان، سال‌های آتی برای نفت پاسارگاد پرخیر و برکت باشد و به زودی شاهد تحقق تغییرات چشم‌گیری در زمینه فروش داخلی و خارجی باشیم. 

دادخواه، همچنین با تاکید بر تقویت بازار فروش داخلی گفت: مجتمع‌ها باید بر اساس شناختی که از سازمان‌های مناطق خود دارند در بحث فروش داخل فعال و در راستای تحقق کلام مقام معظم رهبری مبنی بر 《حمایت از تولید ملی》 موثر عمل کنند.  پیگیری این روند به حل بخش مهمی از مسائل اقتصادی کشور، چرخه‌ی تولید و از همه مهم‌تر سهم مردم در مصرف تولیدات داخلی کمک می‌کند. 
 ورود نفت پاسارگاد به بازارهای آمریکای جنوبی و آفریقا
اکبر دادخواه همچنین تصریح کرد: بخش تولید و صادرات شرکت نفت پاسارگاد اکنون در وضعیت مطلوبی به‌سر می‌برد و با توجه به بستر مناسب بارگیری که در مجتمع‌هایی نظیرآبادان وجود دارد می‌توان بر تقویت این حوزه امیدوار بود. چنانکه نخستین گام هدفمند در این زمینه برداشته شد و در حال حاضر نیز یک کشتی سایز بزرگ آماده بارگیری محصولات صادراتی نفت پاسارگاد است.

وی با اشاره به بازارهای هدف گفت: یکی از چشم اندازهای پیش روی نفت پاسارگاد ایجاد تنوع در محصولات و تقویت شیوه های فروش مانند تحویل محصولات در مقصد است و این موضوع در فصل باران های موسمی آسیای شرقی به فروش محصولات کمک می کند.

  دادخواه در پایان گفت: در همین راستا ورود هدفمند به بازارهای امریکای جنوبی و آفریقا می‌تواند از دیگر چشم انداز های پیش روی  نفت پاسارگاد باشد که باید به صورت عملیاتی به اجرا در آید.