دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در خصوص پیامک‌های جعلی در مورد دریافت سود سهام عدالت هشدار داد. مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت گفت: امسال نیز همانند سال گذشته سود سهام عدالت در دو مرحله پرداخت می‌شود که مرحله نخست آن تا پایان آذرماه گذشته […]

دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در خصوص پیامک‌های جعلی در مورد دریافت سود سهام عدالت هشدار داد.

مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت گفت: امسال نیز همانند سال گذشته سود سهام عدالت در دو مرحله پرداخت می‌شود که مرحله نخست آن تا پایان آذرماه گذشته انجام شد و مرحله دوم پرداخت سود این سهام نیز مطابق اعلام وزیر اقتصاد قرار است در روزهای پایانی امسال انجام شود.

  • وی با بیان این که همانند دوره‌های گذشته سود سهام عدالت به شماره شبای اعلامی هر یک از سهامداران در سامانه سجام واریز خواهد شد، تاکید کرد: برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به مراجعه به سامانه یا تارنمای اینترنتی خاصی نیست.

به گفته حاجی‌وند، اگر شخصی سهامدار است و سود سهام عدالت به حساب وی واریز نمی‌شود، صرفا با مراجعه به سامانه سجام به نشانی www.Sejam.ir یا سامانه سهام عدالت به نشانی http://sahamedalat.ir مراجعه کند و پس از اطلاع از دلایل عدم واریز سود، نسبت به اصلاح و رفع مشکل اقدام کند.

 دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت افزود: برای پرداخت سود سهام عدالت هیچ‌گونه پیامک، شماره تماس یا لینک و پیوندی برای افراد ارسال نمی‌شود. ضمن این که هیچ یک از خدمات مربوط به سهام عدالت نیازمند پرداخت هزینه نیست و تمام خدمات از جمله پرداخت سود سهام عدالت کاملا رایگان است.

وی به سهامداران هشدار داد مراقب پیامک‌های جعلی باشند و دوباره تاکید کرد: نه فقط در مورد سود سهام عدالت بلکه برای هیچ یک از خدمات سهام عدالت هیچ پیامک و هیچ لینک و پیوندی برای افراد ارسال نخواهد شد و تماسی با سهامداران عدالت هم گرفته نمی‌شود. بنابراین هر لینک و پیوند، پیامک، تماس و … در خصوص سهام عدالت دریافت می‌شود، لینک جعلی و آلوده خواهد بود.