مهندس ملک جعفریان در همایش یکروزه تبیین سیاست ها و برنامه های سال ۱۴۰۳ به تشریح اولویت ها و برنامه های محوری مخابرات منطقه تهران پرداخت. به گزارش اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در این همایش یکروزه که دوشنبه سوم اردیبهشت ماه با حضور رییس، نایب رییس و اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و […]

مهندس ملک جعفریان در همایش یکروزه تبیین سیاست ها و برنامه های سال ۱۴۰۳ به تشریح اولویت ها و برنامه های محوری مخابرات منطقه تهران پرداخت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در این همایش یکروزه که دوشنبه سوم اردیبهشت ماه با حضور رییس، نایب رییس و اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و تعدادی از مدیران شرکت مخابرات ایران و همچنین معاونان و مدیران کل ستادی و مناطق، روسای ادارات و مراکز مخابراتی منطقه تهران در سالن همایش های شهید یگانه برگزار شد، مهندس ملک جعفریان ضمن خیرمقدم حاضران، به ارایه گزارشی از پایش های فنی و تجاری انجام شده در سال ۱۴۰۲ پرداخت.

مدیر مخابرات منطقه تهران با بیان اینکه پایش های مستمر و منظم در کنار انجام بازدیدهای متعدد از اقصا نقاط مخابرات استان تهران، با توجه به حسایت های کاری موجب رصد مداوم مسیر حرکت فعالیت ها شده است، خاطرنشان ساخت: بدون تردید دستیابی به رشد درآمد عملیاتی مرهون تلاش ها و زحمات تمامی کارکنان است، که با انجام پایش ها میزان درصد تحقق فعالیت ها و شاخص های در نظر گرفته شده بخوبی آشکار می شود.

مهندس ملک جعفریان همچنین توسعه محصولات، بهسازی منابع، ارتقای بهره وری و کیفیت با رویکرد ماتریس مشارکت را در نایل آمدن به موفقیت های حاصل شده موثر دانست و با تاکید بر ضرورت بهره گیری از داشبورد مدیریتی پایش ها توسط روسای مراکز و اهتمام به مقوله پایش ها، تصریح کرد: رصد مداوم و تحلیل ساده شاخص ها موجب کنترل برنامه ها و قرار گرفتن در مسیر اصلی  تحقق  اهداف می شود.

رویکرد جدید پایش ها در حوزه معاونت شبکه از دیگر محورهای سخنان مهندس ملک جعفریان در این همایش بود، که در این باره اذعان داشت:  رویکرد جدید شاخص ها که از آینده ای نزدیک در دستور کار قرار می گیرد، مربوط به شاخص حوزه معاونت شبکه  است که پویاتر شدن روند ارزیابی ها  و روان سازی امورات توسعه و نگهداری را به ارمغان خواهد آورد.

وی، توسعه فیبرنوری، نگهداری شبکه و رضایت حداکثری مشتریان، تلاش حداکثری برای جذب مشتریان تجاری  و دیتا با وجود رقبای جدید، بهبود آموزش، جانشین پروری و انتصابات مبتنی بر شایسته سالاری را از اولویت های اصلی برنامه های مخابرات منطقه تهران در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد.

مهندس ملک جعفریان همچنین با اشاره به تلاش های مدیران قبلی مخابرات منطقه تهران از جمله مهندس رشتی، مهندس خسروی، مهندس روح الهی، مهندس صیدی و مهندس عرب هاشمی، خاطرنشان ساخت: در مسیر رشد و تکوین صنعت مخابرات، هرکدام از ما ایفاگر نقش های ارزنده ای هستیم و نباید زمان را از دست بدهیم، چرا که در فضای رقابتی بازار صنعت ارتباطات، شاهد دگرگونی های دمادم هستیم و ما بعنوان متولی اصلی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات باید از تمامی ظرفیت های موجود بهره گیری کنیم.

تشریح روند شکل گیری شیوه های ارتباطی مبتنی بر صنعت مخابرات، آینده فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی از جمله هوش مصنوعی، متاورس،  نقش صنعت آی تی بر ارکان مختلف جامعه و اثرگذار بودن مخابرات در بسترسازی ارتباطات مورد نیاز جامعه، از دیگر موضوعاتی بود که مهندس ملک جعفریان در سخنرانی خود در جمع مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران و تهران و حاضران در چهارمین همایش یک ثروزه تبیین سیاست ها و برنامه های مخابرات منطقه تهران به بیان آن پرداخت