نخستین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر مخابرات منطقه تهران در سال جاری با حضور اعضا برگزار شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، نخستین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر مخابرات منطقه تهران در سال جاری با حضور مهندس ملک جعفریان رئیس شورا، اعضای شورا […]

نخستین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر مخابرات منطقه تهران در سال جاری با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، نخستین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر مخابرات منطقه تهران در سال جاری با حضور مهندس ملک جعفریان رئیس شورا، اعضای شورا و نمایندگان تشکل های صنفی و مردمی روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در محل دفتر مدیریت برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین محسنی مشاور فرهنگی مدیریت مخابرات منطقه تهران گزارشی در خصوص تکریم ارباب رجوع در مراکز مخابراتی ارایه کرد و سپس احمدی نیا دبیر شورا ضمن بررسی مفاد صورتجلسه قبلی شرکت، به بیان اقدامات انجام شده پرداخت.

در ادامه مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران به عنوان رئیس شورا طی سخنانی به چگونگی ارائه خدمات به مشتریان اشاره کرد و افزود: در پی تغییرات در فناوری اطلاعات ارتباطات در دنیا و رویکرد جدید دولت جمهوری اسلامی ایران در حوزه زیرساخت های ارتباطی و توسعه فیبرنوری در کشور، ارائه خدمات مخابراتی هم در حال توسعه است و مخابرات منطقه تهران نیز در راستای توسعه بازار کسب و کار اقدام به توسعه خدمت رسانی به مشتریان از طریق امور مشترکین مراکز، دفاتر پیشخوان دولت و نمایندگان فروش کرده است.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر مخابرات منطقه تهران ضمن تاکید بر توجه به فضای فرهنگی و آموزشی هدفمند مسایل ارتباطی و فرهنگی به همکاران و تنوع خدمات مخابراتی با هدف حفظ و ارتقاء کرامت شهروندان و افزایش رضایتمندی مشتریان تاکید کرد.

مهندس  ملک جعفریان نظارت مستمر و کنترل مداوم فرایند انجام کار و ارائه خدمات را از اولویت های اصلی مخابرات منطقه تهران برشمرد.

در پایان جلسه ضمن پیگیری مصوبات جلسه قبل، پس از اعلام نظر و ارایه پیشنهادات اعضا، مواردی به عنوان مفاد صورتجلسه جدید مطرح و تصویب شد.