پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به نقل از روابط عمومی بانک آینده، دکتر اسکندری مدیرعامل بانک آینده، ولادت با سعادت حضرت معصومه (س)، روز دختر  و آغاز دهه کرامت  را خدمت تمامی همکاران و بانوان گرانقدر، تبریک گفت.در متن پیام آمده است: ألا مَن مات […]

پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر

به نقل از روابط عمومی بانک آینده، دکتر اسکندری مدیرعامل بانک آینده، ولادت با سعادت حضرت معصومه (س)، روز دختر  و آغاز دهه کرامت  را خدمت تمامی همکاران و بانوان گرانقدر، تبریک گفت.
در متن پیام آمده است: ألا مَن مات علی حُبّ آل محمدٍ مات شهیدا روز یکم ماه ذی القعده ،سالروز ولادت فرخنده حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، روز دختر و آغاز دهه کرامت است.
دهه کرامت که با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها آغاز شده و با میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج سلام الله علیه پایان می یابد یادآور تحول آفرینی و عزم و قاطعیت بانوان در حمایت از جایگاه دین و ایفای نقشی ماندگار در صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های ملی و دینی است. نام‌گذاری این روز عزیز به عنوان روز دختر فرصتی ارزشمند برای شناخت بهتر شخصیت این بانوی ارجمند و جایگاه معنوی ایشان در جهت رواج ابعاد وجودی آن حضرت در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی است .
بدون شک ارج نهادن به دختران که مادران آینده ایران زمین هستند  موجب موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.
بدینوسیله میلاد سراسر نور و سرور کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و دهه نورانی کرامت و روز دختر را به  تمامی همکاران و بانوان گرانقدر تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
بهمن اسکندری