معاون رئیس‌جمهور زیمبابوه و هیئت همراه با حضور در غرفه شرکت دخانیات ایران، ضمن کسب اطلاعات از نحوه تولید محصول، نسبت به همکاری و سرمایه‌گذاری مشترک ابراز علاقه کرد. به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، دومین روز ششمن نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024) در محل دائمی […]

معاون رئیس‌جمهور زیمبابوه و هیئت همراه با حضور در غرفه شرکت دخانیات ایران، ضمن کسب اطلاعات از نحوه تولید محصول، نسبت به همکاری و سرمایه‌گذاری مشترک ابراز علاقه کرد.

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، دومین روز ششمن نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024) در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران در حالی سپری شد، که غرفه این شرکت(سالن ۱۱ – ۱۰ شماره ۱۰۲۸) روز شلوغی را پشت سر گذاشت.

کنستانتینو چیونگاه؛ معاون رئیس‌جمهور زیمبابوه وه هیئت پرشمار همراه با حضور در غرفه شرکت دخانیات ایران، ضمن کسب اطلاعات از نحوه تولید محصول و نیز ابراز خرسندی از حضور در این غرفه این شرکت باسابقه، به موقعیت استراتژیک کشور متبوعش اشاره کرد.

وی همچنین نسبت به سرمایه‌گذاری مشترک در زمینه تولید محصول با شرکت دخانیات ایران و نیز تسهیل روند تأمین توتون از این کشور ابراز علاقه کرد.

همچنین علیرضا دولتی؛ معاون اداری مالی شرکت دخانیات و تشکری؛ مدیر تأمین مالی و مشارکت‌های اقتصادی نیز در غرفه حضور یافتند و از نزدیک روند فعالیت آن را بررسی کردند.

تیمورپور؛ مدیر روابط عمومی مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در راستای بازدید خود از غرفه‌های شرکت‌های تابعه صندوق، در غرفه شرکت دخانیات حضور یافت و ضمن دیدار با دست‌اندرکاران، از تلاش‌های آنها تجلیل کرد.

یادآور می‌شود ششمن نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024) تا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، از ساعت ۹ تا ۱۶در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست و غرفه شرکت دخانیات ایران در سالن ۱۱ – ۱۰ شماره ۱۰۲۸، آماده میزبانی از بازدیدکنندگان است.