جامع نیوز:در نخستین گام از توسعه فضای پذیرندگی کارت‌های شهروندی، ۴هزار تاکسی در شیراز به دستگاه‌های کارت‌خوان بانک شهر مجهز خواهند شد. به گزارش جامع نیوزازبانک شهر، معاون نهادهای اجتماعی و مدیریت شهری بانک شهر با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای توسعه فضای پذیرندگی کارت‌های شهروندی، استفاده از این کارت در تاکسی‌های شیراز […]

جامع نیوز:در نخستین گام از توسعه فضای پذیرندگی کارت‌های شهروندی، ۴هزار تاکسی در شیراز به دستگاه‌های کارت‌خوان بانک شهر مجهز خواهند شد.
به گزارش جامع نیوزازبانک شهر، معاون نهادهای اجتماعی و مدیریت شهری بانک شهر با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای توسعه فضای پذیرندگی کارت‌های شهروندی، استفاده از این کارت در تاکسی‌های شیراز به عنوان نخستین کلانشهر کشور، محقق می‌شود.
غلامحسین تابش‌فر با اشاره به تفاهم منعقد شده با شهرداری شیراز، تصریح کرد: با اجرای این طرح و تا پایان شش ماه نخست امسال، نصب دستگاه های کارتخوان در ۴ هزار تاکسی گردشی در شیراز انجام می‌شود.
تابش‌فر با اشاره به مشکلات پرداخت پول خُرد در کرایه تاکسی‌ها برای شهروندان و رانندگان، خاطرنشان کرد: با تجهیز تاکسی‌ها به این دستگاه‌های کارتخوان بسیاری از این مشکلات رفع می‌شود.