به گزارش جامع نیوزاز سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و به نقل از میر حسین میرمعینی، مدیر اموال تملیکی استان تهران، صبح امروز این استان شاهد انهدام بیش از ۵۰۰ تن کالا های قاچاق فاسد و غیر قابل مصرف بود که با حضور نمایندگان سازمان های ذیصلاح انجام پذیرفت. میر معینی در ادامه […]

به گزارش جامع نیوزاز سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و به نقل از میر حسین میرمعینی، مدیر اموال تملیکی استان تهران، صبح امروز این استان شاهد انهدام بیش از ۵۰۰ تن کالا های قاچاق فاسد و غیر قابل مصرف بود که با حضور نمایندگان سازمان های ذیصلاح انجام پذیرفت.
میر معینی در ادامه افزود: این اولین مرحله انهدام کالا در اموال تملیکی استان تهران طی سالجاریست که در مقایسه با سال گذشته از لحاظ ریالی حدود ۳ برابر رشد را نشان می دهد.
وی با اشاره به نقش موثر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در حفظ سلامت جامعه و محیط زیست گفت: مقدار زیادی بذر انواع سیفیجات غیر قابل مصرف، دارو و لوازم آرایش غیر استاندارد، انواع نوشیدنی فاسد، پوشاک مستعمل و کالاهای ضد فرهنگی، اعم کالاهای انهدامی را تشکیل داده اند.
مدیر اموال تملیکی استان تهران در پایان اظهار داشت حدود ۳۵۰ تن این انهدام را کالاهای قاچاق فاقد مجوز مصرف و ۱۵۰ تن آن را کالاهای متروکه فاسد و غیر قابل مصرف تشکیل داده است.