جامع خبر:رئیس سازمان هواپیمایی کشوری عنوان کرد: موضوع سوخت رسانی در فرودگاه امام خمینی(ره) به طور جد در حال پیگیری است. به گزارش جامع خبرازسازمان هواپیمایی کشوری، علی عابدزاده گفت: تمام تلاشم را به کار می گیرم تا وضعیت فرودگاه امام خمینی (ره) به حالت عادی بازگردد. معاون وزیر راه و شهرسازی اظهارداشت: مشکل ایجاد […]

جامع خبر:رئیس سازمان هواپیمایی کشوری عنوان کرد: موضوع سوخت رسانی در فرودگاه امام خمینی(ره) به طور جد در حال پیگیری است.
به گزارش جامع خبرازسازمان هواپیمایی کشوری، علی عابدزاده گفت: تمام تلاشم را به کار می گیرم تا وضعیت فرودگاه امام خمینی (ره) به حالت عادی بازگردد.
معاون وزیر راه و شهرسازی اظهارداشت: مشکل ایجاد شده مشکل شرکت پخش و پالایش با شرکت های هواپیمایی نیست سازمان هواپیمایی کشوری قبل از اینها برای وصول مطالبات پخش و پالایش از شرکت های هواپیمایی اقداماتی انجام داد که خوشبختانه به نتیجه رسید. همانطور که امروز هم یکی از مسوولان پخش و پالایش در مصاحبه ای با یکی از رسانه ها به پرداخت بدهی ها توسط ایرلاین ها اذعان کرده است.
وی در پایان تاکید کرد: که هر گونه اختلال در امر سوخت رسانی در آن فرودگاه موجب تاخیرات پی در پی که به صورت انعکاسی پروازهای دیگر را نیز تحت تاثر قرار خواهد داد لذا سعی دارم هرچه زودتر بدون اتلاف وقت با تعامل با مسولان ذیربط موضوع را حل کنم.