جامع خبر(جامع نیوز):در بخش اول مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن که با حضور وزرای صمت و امور خارجه و فعالان بخش خصوصی برگزار شد، پیشکسوت معدنی، بانوی صنعتگر و صنعتگر جوان به همراه ۲۸ فعال برگزیده مورد تجلیل قرار گرفتند. به گزارش جامع خبراز شاتا، در بخش نخست تجلیل از برگزیدگان صنعتی و معدنی […]

جامع خبر(جامع نیوز):در بخش اول مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن که با حضور وزرای صمت و امور خارجه و فعالان بخش خصوصی برگزار شد، پیشکسوت معدنی، بانوی صنعتگر و صنعتگر جوان به همراه ۲۸ فعال برگزیده مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش جامع خبراز شاتا، در بخش نخست تجلیل از برگزیدگان صنعتی و معدنی که در چارچوب مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در سالن اجلاس سران برگزار شد، از محمدرضا بهرامن(رییس خانه معدن ایران) به عنوان پیشکسوت معدنی برتر، سهیلا سلحشور کردستانی (مدیرعامل شرکت کیتوتک) به عنوان بانوی صنعتگر و سید احسان مصطفوی نژاد مدیر عامل شرکت زعفران مصطفوی مهر ایرانیان تجلیل به عمل آمد.

در این بخش همچنین ۲۸ تولیدکننده و صنعتگر و معدنکار برگزیده که بهترین عملکرد را از لحاظ شاخص های ارزیابی در سال ۱۳۹۷ داشته اند، مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

این ۲۸ برگزیده از استانهای مختلف سراسر کشور بوده اند.

گفتنی است در بخش دوم تا دقایقی دیگر نیز ۲۶ فعال برگزیده دیگر معرفی و تجلیل می شوند و سه پیشکسوت دیگر در حوزه صنعت و نرم افزار مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت.

مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن با حضور مسئولان کشوری و لشکری و فعالان اقتصادی بخش خصوصی در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.